Veelgestelde vragen

Bekijk ons assortiment

Vragen en antwoorden

Registreren

  • Hoe kan ik mijzelf registreren?

    Om uw bedrijf te registreren gaat u naar het registratieformulier. Vul het formulier in en klik op 'Registreer mijn bedrijf' om het formulier te verzenden. Zodra wij uw account hebben geactiveerd kunt u aan de slag.

  • Waarom moet ik mijzelf registreren?

    Om te bestellen via de webshop dient u uw bedrijf te registreren voor een account.

Inloggen

  • Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

    Als u uw wachtwoord bent vergeten kunt u een nieuw wachtwoord opvragen. Ga naar Login en klik op Wachtwoord vergeten. Vul uw e-mailadres in en klik op Wachtwoord opvragen om via e-mail een nieuw wachtwoord te ontvangen.

  • Hoe kan ik als medewerker inloggen?

    De accountbeheerder kan extra accounts aanmaken voor de medewerkers binnen het bedrijf. Zodra het account voor u is aangemaakt, ontvangt u via e-mail uw inloggegevens.

Bestellen

  • Kan ik nog wijzigingen in mijn bestelling doorvoeren, wanneer ik deze al voltooid heb?

    Als u uw bestelling wilt wijzigen kunt u contact opnemen met Versteeg Auto-onderdelen via het contactformulier of door te bellen naar 033 - 25 82 158.

  • Hoe zie ik op mijn bedrijfsaccountpagina wat ik eerder besteld heb?

    U kunt zien wat u eerder heeft besteld via Mijn Account. Klik op Bestelhisotrie om het overzicht van uw eerdere bestellingen te bekijken.

  • Hoe snel wordt mijn bestelling verwerkt?

    Uw bestelling wordt direct verwerkt en we streven ernaar deze binnen enkele uren te verzenden. De levertijd hangt af van onze voorraad en het type onderdeel.

Betalen

  • Waar vind ik informatie over mijn facturen?

Bezorging

  • Gelden er andere levertijden voor bestellingen die naar het buitenland worden verzonden?

  • Waar kan ik mijn afleveradres veranderen?

    U kunt uw afleveradressen via Mijn Account bekijken. Klik op Afleveradressen en klik op een bestaand afleveradres om deze te wijzigen.

  • Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

    Wij bezorgen in de regio met een omtrek veertig kilometer met vier eigen bezorgdiensten. Om het uur worden bestellingen bezorgd. Indien uw locatie buiten de regio is versturen wij deze via een koeriersdienst, zodat u de volgende dag uw bestelling in huis heeft.

  • Mijn vraag staat er niet tussen

    Neem contact met ons op via de contactpagina. Daarnaast kunt u voor vragen bellen naar het telefoonnummer 033-2582158.